Reklamacije
Ukoliko je reklamacija opravdana, molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake.
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom, opisom reklamacije i slikom proizvoda e-mailom na www.brillbird.com.hr, telefonski broj 01/ 37-33-211.
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije, te temeljem vašeg opisa informaciju može li se proizvod zamijeniti za novi, može li se zamijeniti za neki drugi ili je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
Ukoliko je proizvod otvaran ili korišten, te ne odgovara originalnom pakiranju zamjenu nećemo uvažiti.
U slučajevima kad se proizvod može zamijeniti za novi, molimo da reklamirani proizvod pošaljete na našu adresu BrillBird Hrvatska, I.B.Mažuranić 48, 10090 Zagreb.
Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o slanju zamjenskog proizvoda ili nekog drugog proizvoda. Zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana.
U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 01/37-33-211 ili emailom na Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.
Ako je pošiljka oštećena u transportu, takva su oštećenja vidljiva pri preuzimanju pošiljke,te vas u tom slučaju molimo da pošiljku ne preuzimate. Molimo vas da nas kontaktirate kako bismo u što kraćem roku provjerili stanje pošiljke i poslali novu.
Vjerujemo da ćemo na obostrano zadovoljstvo riješiti Vašu reklamaciju.